16ο: Διδασκαλία, Μάθηση και ΤΠΕ

ρεβΜάθημα 16ο: Τετάρτη 26.06.2013/17:15΄20:15΄

Σύγχρονο θεωρητικό πλαίσιο για τη διδασκαλία και μάθηση Γλώσσας, Μαθηματικών, Μελέτης Περιβάλλοντος, Δημιουργίας -Έκφρασης, Πληροφορικής

Ρόλοι, αντιλήψεις, παραδοχές εκπαιδευτικών και μαθητών αναφορικά με το γνωστικό αντικείμενο και υπό το πρίσμα των ΤΠΕ

  • Οι στάσεις των εκπαιδευτικών απέναντι στις ΤΠΕ
  • Στάσεις, δεξιότητες και εκπαίδευση των εκπαιδευτικών

Παρουσίαση, σύγκριση και προβληματισμός για την επίδραση των ΤΠΕ στη διαμόρφωση της διδακτικής του γνωστικού αντικειμένου. Μαθησιακές δυσκολίες και διαχείρισή τους με ΤΠΕ

  • Είδη της γνώσης και γνωστικές δεξιότητες
  • Η απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων μέσω εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με χρήση ΤΠΕ
  • Κοινωνικο-εποικοδομητική προσέγγιση για τη διδασκαλία και τη μάθηση με τη χρήση ΤΠΕ

Untitled-1

Συμπεριφοριστικές διδακτικές στρατηγικές: Παρουσίαση της απαραίτητης θεωρίας (λογισμικά καθοδήγησης και πολυμέσων) – Παροχή πληροφοριών (λογισμικά καθοδήγησης και πολυμέσων) – Πρακτική και εξάσκηση – Παρουσίαση επίλυσης προβλημάτων (επίδειξη)

 Εποικοδομιστικές διδακτικές στρατηγικές: Διερεύνηση (προσομοίωση και μοντελοποίηση) – Ανακάλυψη (προσομοίωση, μοντελοποίηση, εννοιολογική χαρτογράφηση) – Στόχοι – Εμπόδια (λογισμικά ανοικτού τύπου) – Γνωστικές Συγκρούσεις (λογισμικά ανοικτού τύπου, εννοιολογικής χαρτογράφησης. προσομοίωσης και μοντελοποίησης)

 Κοινωνικοεποικοδομιστικές διδακτικές στρατηγικές: Επίλυση Προβλήματος (λογισμικά γενικής χρήσης κι ανοικτού τύπου) – Κοινωνιογνωστικές Συγκρούσεις (λογισμικά συνεργατικής μάθησης, προσομοίωσης και μοντελοποίησης)

Κοινωνικοπολιτισμικές διδακτικές στρατηγικές: Συμμετοχή σε ομάδες συζήτησης (forums) – Συνεργατική δραστηριότητα

Advertisements
Aside | This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s