Μάθημα 17o: Ανάπτυξη, εφαρμογή κι αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων και δραστηριοτήτων ανά γνωστικό αντικείμενο

hbs_logo-1

Μάθημα 17o: Δευτέρα 9η Σεπτεμβρίου 2013/17:00΄-20:00΄

Ανάπτυξη, εφαρμογή κι αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων και δραστηριοτήτων ανά γνωστικό αντικείμενο.

  • Βασικοί ορισμοί (φύλλο εργασίας, δραστηριότητα, εκπαιδευτικό σενάριο, περιβάλλον διδασκαλίας και μάθησης με ΤΠΕ)
  • Δομή και περιεχόμενο δραστηριότητας και εκπαιδευτικού σεναρίου
  • Η οργάνωση ενός εκπαιδευτικού σεναρίου με ΤΠΕ
  • Κριτήρια αξιολόγησης εκπαιδευτικών σεναρίων
  • Τα τεχνολογικά εργαλεία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση που υλοποιούν ένα σύγχρονο περιβάλλον μάθησης με ΤΠΕ
  • Ηλεκτρονική αξιολόγηση (Hot potatoes)

(με έτοιμη δραστηριότητα και σενάριο)

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΣΕΝΑΡΙΟΥ:

ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟΣ ΒΡΑΣΜΟΥ. ΦΥΣΙΚΑ ΣΤ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

«ΑΙΟΛΙΚΗ ΓΗ». ΓΛΩΣΣΑ ΣΤ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ HOT POTATOES

Advertisements
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s