O 15ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΚΣΙΤΗ

Δημιουργός

1. ΤΙΤΛΟΣ (σεναρίου, δραστηριότητας ή παρέμβασης)

2. ΤΑΞΗ (νήπια κλπ)

3. ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ (Γλώσσα κλπ)

4. ΣΥΜΒΑΤΟΤΗΤΑ ΜΕ ΑΠΣ -ΔΕΠΠΣ (ναι ή όχι)

5. ΔΙΑΡΚΕΙΑ (πόσο κρατάει)

6. ΠΡΟΤΕΡΕΣ (ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ) ΓΝΩΣΕΙΣ (τι ξέρουν ήδη οι μαθητές)

7. ΠΡΟΤΕΡΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ (έχουν κάποια διαφορετική, συνήθως λανθασμένη άποψη;)

8. ΣΤΟΧΟΙ (ψηλοί -χαμηλοί, οι οποίοι αξιοποιούν στις ΤΠΕ)

9. ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ (λογισμικά, άλλα π.χ. πίνακας με κιμωλίες, Φύλλα Εργασίας)

10. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΑΞΗΣ (ομάδες, ατομικά)

 11. ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ (H/Υ, εκτυπωτής, διαδίκτυο κττ)

12. ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ (π.χ. εποικοδομισμός:Πιαζέ, Ανακαλυπτική Μάθηση: Μπρούνερ, Κοινωνικοπολιτισμικές: Βιγκότσκι)

13. ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

α) γνωστικής προετοιμασίας (υπάρχουσα γνώση, την ανιχνεύουμε με εννοιολογικούς χάρτες)

β) διδασκαλίας (εδώ γράφεται η προστιθέμενη αξία)

γ) εμπέδωσης (διαγωνίσματα π.χ., σωστό -λάθος, ζωγραφιές, κατασκευές, διαγράμματα)

δ) αξιολόγηση (σεναρίου, δραστηριότητα ή παρέμβασης, δηλαδή τι θα προσέξουμε από πριν)

ε) μεταγνωστικές (με εννοιολογικούς χάρτες γίνεται, π.χ. μια περίληψη των νέων γνώσεων που αποκτήθηκαν ή ο τρόπος που δουλέψαμε)

14. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (τι προσέχουμε από πριν)

15. ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ (πώς πήγε τελικά;)

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s